נתב השיחות או הפתיח במרכזיה הם קבלת הפנים שלך ללקוחות המתקשרים.
בכל חברה העדיפות הראשונית היא כמובן שכל לקוח יקבל מענה מיידי ע"י אחד מהעובדים.
אך בפועל אנו יודעים שזה לא תמיד מתאפשר אם בגלל עומס שיחות נכנסות או תקציב למשרת מרכזנית. הפתרון היעיל והחסכוני לזרימת שיחות נכונה למשרד היא ע"י תשדיר נתב שיחות או פתיח קצר על גבי מוסיקה מתוך
הספרייה המוסיקלית התואמת את רוח החברה.
באמצעות הפקת תשדיר נתב שיחות או פתיח ב
TeleVoice טלוויס אנו משיגים מספר מטרות:
-
הלקוח יודע לאן התקשר ושהגיע למקום הנכון.
-
הלקוח מתקבל בקריינות ייצוגית, נעימה בליווי מוסיקה המתאימה למיתוג החברה.
-
הקריינות ברורה ומקלה על הלקוח לנתב עצמו לשלוחה הרצויה.
-
המענה הקולי המקצועי מעצים את הרושם הראשוני שהלקוח מקבל על החברה.
אז איך אתה מקבל את פניהם של לקוחותיך בטלפון?