המענה הקולי במרכזיה כבר אינו משמש רק לניתוב השיחות ליעדן במשרד, למענה הקולי תפקיד חשוב באופן תפיסת החברה בעיני הלקוח.
מענה קולי שאינו מקצועי עלול לגרום לחברה גדולה ומצליחה להישמע כמיושנת ואפרורית, ואילו חברה קטנה בעלת הקלטות קריינות מקצועיות בליווי מוסיקה - יכולה להישמע כמקצועית ומעודכנת.
אנו ב TeleVoice מבצעים: הקלטות קריינות לנתבי שיחות, פתיח קולי עסקי, ג'ינגל עסקי, מענה לאחר שעות הפעילות, הקלטות קריינות למערכות IVR וקריינות לזמן ההמתנה במרכזיה.
בזכות הידע המקצועי והניסיון של TeleVoice נצליח לבנות יחד את התדמית הקולית הרצויה לחברתכם, כך שכל לקוח שלכם ירגיש מיד בהבדל.