זמן ההמתנה למענה אנושי במרכזיה הוא הזדמנות נהדרת להעברת מסרים תדמיתיים ושיווקיים אודות החברה ויחד עם זאת העברת מסרי נימוס "והרגעה" בצורה המתאימה למדיה הטלפונית.
בכל משרד יש "זמן המתנה": לאחר הקשה על השלוחה המבוקשת בנתב, בהעברת שיחה בין שלוחות במשרד וגם ברגעים של החזק שיחה. רגעים אלה קריטיים, במיוחד לחברות שבהן איכות השירות נמדדת בזמני תגובה, וגם מהבחינה שלקוח ממתין עשוי להיות קצר סבלנות . תארו לכם מצב שבזמן זה הלקוח ישמע מנגינת אוטו גלידה טורדנית....
אנו לא יכולים לקצר את זמני התגובה של נציגי החברה, אך אנו בהחלט יכולים לצמצם את תחושת הזמן של הלקוח הממתין בעברו השני של הקו. יותר מזה, המתנה המורכבת ממינון נכון של מוסיקה, וקריינות מתאימה יכולה להנעים את זמנו של הלקוח, לחשוף באוזניו מוצרים או שירותים נוספים של החברה שלא היה מודע אליהם, ליצור עניין וגם אם זמן ההמתנה ארוך מהרגיל הלקוח יגיע לשיחה עם הנציג רגוע ומרוכך.
ישנן חברות הטועות ומשמיעות בזמן ההמתנה במרכזיה, תשדירי פרסומת שהפיקו במיוחד עבור הרדיו. הטעות היא שהקריינות המתאימה לרדיו לא מתאימה לטלפון, ותשדירי הרדיו בדר"כ באורך 20-25 שניות, לקוח שממתין דקה על הקו יישמע את אותו התשדיר 3 פעמים ברציפות... והרי לכם מתכון מושלם ללקוח עצבני.
זמן ההמתנה במרכזיה הוא מדיה פרסומית לכל דבר, ויש להתייחס לזמן זה בהתאם, אם מבחינת הטקסטים הנאמרים, האינטונציה של הקריינים והמוסיקה המתאימה.
בזכות הידע המקצועי והניסיון של TeleVoiceנצליח לבנות יחד את התדמית הקולית הרצויה לחברתכם, כך שכל לקוח שלכם ירגיש מיד בהבדל.