למה צריך ג'ינגל עסקי מקצועי בטלפון הנייד?

למה צריך ג'ינגל עסקי מקצועי בטלפון הנייד?

מכשיר הטלפון הנייד הפך לכלי תקשורת מרכזי בכל תחום עבודה ובכל גודל. אנו ממשיכים להיות זמינים ללקוחות גם מחוץ למשרד ומעבר לשעות העבודה. ההתפתחות הטכנולוגית המואצת בשוק הסמארטפונים רק מגדילה את חשיבותו של הטלפון הסלולרי בארגון.
הטלפון הנייד למעשה משמש גם כמשרד נייד, הוא מאפשר לקבל ולשלוח דואר אלקטרוני, לגלוש באינטרנט, להתכתב עם לקוחות בוואצאפ ומגוון האפליקציות הקיימות רק מקלות על העבודה. אה כן, וניתן גם לקבל ולהוציא שיחות…
ננסה להסביר מדוע קריינות מקצועית לזמן ההמתנה איננה מותרות ויכולה לסייע למיתוג לכל ארגון. החל מעסק עצמאי של עובד אחד ועד לחברה גדולה המעסיקה מאות עובדים.
החברות הסלולאריות קוראות לשירות של מוסיקה וקריינות בזמן ההמתנה בשמות שונים: המתנה נעימה, שיר בהמתנה, ג'ינגל עסקי, ביזנסטון, פאנטון עסקי ועוד. אך האפקטיביות של תשדיר ההמתנה בנייד עבור הארגון היא מעל לכל ספק.

עסק עצמאי של עובד אחד
בעסק מהסוג הזה, אין צורך במרכזיה וכל השיחות מנוקזות למכשיר סלולארי אחד. לעיתים קרובות בעל העסק עסוק בשיחה קודמת או מתמהמה לענות לשיחה. כמה חשוב שבזמן הזה, כשהמתקשר ממתין למענה, תהיה קריינות מקצועית על גבי מוסיקה המתאימה לאופי העסק. הלקוח המתקשר שומע את ההמתנה הנעימה, יודע שחייג למספר הנכון, מרגיש שהתקשר לחברה מבוססת ואמינה, ואפילו נחשף לתחומי עיסוק שאולי ולא היה מודע אליהם. וכל זה עוד לפני ששוחח עם בעל העסק.

עסקים קטנים ובינוניים
לעסקים בסדר גודל הזה כבר יש צורך במרכזיה וקריינות מקצועית במענה הקולי. לא תמיד יש צורך ומשאבים להשקיע בפרסום כגון שילוט חוצות או תשדירי רדיו. ולכן הפקת ג'ינגל עסקי קצר וקולע בזמן ההמתנה בנייד היא אלטרנטיבה זולה יחסית, יעילה וממוקדת. הפקת הג'ינגל העסקי בניידים של עובדי החברה תסייע לחיזוק המיתוג הקולי של החברה ולאחידות במענה הקולי.

חברות גדולות
בחברות וארגונים גדולים הפקת המתנה נעימה בניידים היא אמצעי נוסף ליצירת זהות קולית לחברה וחיזוק המיתוג הקולי. כשהג'ינגל בניידים של עובדי החברה תואם את הקריינות והמוסיקה  במרכזיה ניצור אחידות במענה הקולי. וזו דרך נוספת לחיזוק החברה כמותג.
נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא עניין הסולידריות בקרב העובדים ותחושת השייכות של העובדים לחברה. הג'ינגל העסקי האחיד הנשמע בטלפון הנייד של מנהל השיווק ושל טכנאי ההתקנה. לצורך העניין, יגבירו את תחושת השייכות של עובדי החברה. ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בעובדים חדשים.

יעילות הג'ינגל העסקי בנייד גוברת עוד יותר בחברות בהן העובדים יוצאים לשטח כגון סוכני מכירות, טכנאי שירות ומתקינים. בחברות מהסוג הזה, ההתקשרות של הלקוח היא מול הסוכן או הטכנאי באופן ישיר. וכך המוסיקה והקריינות המקצועית בטלפון הנייד הופכת להיות דרך נוספת ומשלימה למיתוג החברה. כשלקוח מתקשר למרכזיה במשרדי החברה, הוא שומע וקריינות בנתב השיחות או בזמן ההמתנה. וכשהוא מתקשר ישירות לטלפון הנייד של איש הקשר, הוא שומע את אותו הקריין או הקריינית על גבי אותה המוסיקה. המלל כמובן שונה ומתאים להגבלות הזמן הנקבעות על ידי חברות הסלולר. כך נשיג אחידות במענה הקולי של החברה בחזיתות השונות שלה מול הלקוח, ונחזק את מיתוג החברה.

אז כפי שכבר אמרנו, מוסיקה וקריינות מקצועית בהמתנה בטלפון הנייד היא לא מותרות. ג'ינגל עסקי הוא כלי שיווקי נגיש זול ואפקטיבי לכל חברה בכל סדר גודל.
אז לא משנה אם זה פאנטון עסקי, ג'ינגל עסקי, המתנה נעימה או שיר המתנה. באמצעות מוסיקה מתאימה וקריינות מקצועית בטלפון הנייד נוכל להשיג מס' מטרות:

  • המתקשר יודע למי חייג ושהגיע למקום הנכון.
  • המתקשר נחשף לתחום העבודה של בעל הנייד.
  • החשיפה היא איכותית- מוסיקה וקריינות מקצועית תורמות לשיפור וחיזוק מיתוג החברה.
  • יצירת עניין מצמצמת את תחושת זמן ההמתנה של המתקשר.
  • הג'ינגל העסקי תורם לתחושת השייכות של העובד ולהגברת הסולידריות הארגונית.

מעכשיו זמן ההמתנה בסלולארי- הופך לזמן פרסום עבורכם.

רוצים לשמוע דוגמאות שהפקנו ללקוחות? כנסו ללינק

רוצים שנפיק גם עבורכם ג'ינגל עסקי מקצועי? דברו איתנו

צרו איתנו קשר
מלאו פרטים או חייגו 03-9509510
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.