המענה הקולי במרכזיה כבר אינו משמש רק לניתוב השיחות ליעדן במשרד, למענה הקולי תפקיד חשוב באופן תפיסת החברה בעיני הלקוח.
מענה קולי שאינו מקצועי עלול לגרום לחברה גדולה ומצליחה להישמע כמיושנת ואפרורית, ואילו חברה קטנה בעלת הקלטות קריינות מקצועיות בליווי מוסיקה – יכולה להישמע כמקצועית ומעודכנת.
אנו ב TeleVoice מתמחים בהקלטות קריינות לנתבי שיחות, פתיח קולי עסקי, ג'ינגל עסקי, מענה לאחר שעות הפעילות, הקלטות קריינות למערכות IVR וקריינות לזמן ההמתנה במרכזיה.
אנו מעניקים ייעוץ מקצועי על אופן בניית נתב השיחות בצורה יעילה מבחינת זרימת השיחות, הפקת הקלטות קריינות התואמות את תקנות הנגישות, ולא פחות חשוב – הקלטות קריינות שיווקיות וייצוגיות.
בזכות הידע המקצועי והניסיון של TeleVoice נצליח לבנות יחד את התדמית הקולית הרצויה לחברתכם, כך שכל לקוח שלכם ירגיש מיד בהבדל.
דברו איתנו. נשמח לעמוד לשירותכם.
רוצים להבין את תקנות הנגישות? כתבנו עבורכם מאמר קצר על תקנות הנגישות במרכזיה הטלפונית. כנסו כאן